Ons verhaal

Wij bieden ondersteuning aan de Allahein Foundation in Gambia op het gebied van onderwijs, gezondheidszorg, tuinbouw, natuurbeheer en sportactiviteiten

Wie en wat?

Onze Stichting is medio augustus 2017 opgericht.

We richten ons op schoolonderhoud (schilderswerkzaamheden, beplanting van de schoolomgeving, ondersteuning van het onderwijspersoneel), het verder uitwerken van ontwikkelingen op het gebied van zonne-energie, de ondersteuning van gezondheidszorg- en watervoorzieningen voor het dorp Kabekel en omgeving.

Het dagelijks bestuur van de Stichting bestaat uit 5 personen. Alle bestuursleden voeren de werkzaamheden volledig op vrijwillige basis uit. Wij willen met onze stichting vanuit Nederland de Allahein Foundation in Gambia ondersteunen op het gebied van onderhoud aan school en ziekenhuis, watervoorzieningen, tuinbouw en sportactiviteiten.

De Stichting werft gelden ten behoeve van de doelstelling door middel van sponsoring, donateurschap en ambassadeurs. De gelden worden besteed aan de projectmatige ondersteuning van de Allahein Foundation in Gambia.

De Stichting staat ingeschreven in het Handelsregister met KvK-nummer 69222908. Het bankrekening nummer van de Stichting is: NL64INGB0007852958 t.n.v. Stichting Vrienden van Allahein Foundation Gambia. Het RSIN-nummer van de Stichting is: 857789995.